روغن های طبیعی

روغن نعناع برای زود انزالی + طریقه مصرف!

خواص روغن نعناع برای زود انزالی

روغن نعناع برای زود انزالی مردان به لطف وجود ترکیب موثری به نام منتول می‌باشد که آن را بعنوان یکی از شناخته شده‌ترین روغن‌های طبیعی تبدیل کرده است، بطوری که با رعایت اصول و طریقه مصرف روغن نعناع برای زود انزالی می‌تواند مشکل انزال زودرس را در مردان برطرف نماید. علاوه بر آن، ترکیبات موثر و خواص روغن نعناع برای مردان کمک می‌کند تا عملکرد نعوظ بهتر و بیشتری داشته باشند.

  • استفاده از روغن‌های طبیعی از جمله روغن نعناع فلفلی برای زود انزالی نسبت به درمان‌های شیمیایی دارای مزایایی است. زیرا اولا" کاملاً طبیعی هستند و عوارض جانبی خطرناکی را که برخی داروهای شیمیایی ممکن است ایجاد کنند، ندارند. علاوه بر آنها این روغن‌ها همه کاره هستند و از راه‌های مختلفی از جمله بصورت موضعی و یا ماساژ می‌توانید از مزایای آن بهره‌مند شوید.

خواص نعناع فلفلی برای مردان به عنوان یک روغن طبیعی و موثر باعث افزایش خصوصیات مردانگی و افزایش کیفیت و کمیت اسپرم در آقایان می شود. بر همگان ثابت شده است که که داشتن اسپرم ضعیف می‌تواند باعث ناباروری و زود انزالی در آقایان گردد.

خرید روغن نعناع فلفلی اصل

خواص روغن نعناع برای مردان

خواص روغن نعناع برای مردان

روغن نعناع (Peppermint oil) فواید خاصی برای مردان دارد، بطوری که می‌تواند اختلال نعوظ در مردان را بهبود بخشد، و کیفیت و مقدار اسپرم را افزایش دهد و زود انزالی در آقایان را درمان نماید.

تحقیقات بر روی منتول (ترکیب اصلی روغن نعناع) نشان داده است که این ماده جریان خون را در ناحیه‌ای که استفاده می‌شود، افزایش می‌دهد. نتایج مطالعه‌ای معتبر نشان داد که محلول 4 درصد منتول باعث گشاد شدن عروق خونی شده و منجر به افزایش جریان خون گردد.

روغن نعناع برای زود انزالی

فواید روغن نعناع برای زود انزالی

برخی روغن‌های گیاهی و طبیعی نقش موثری در رفع مشکل زود انزالی بصورت مفید و طبیعی دارند. یکی از بهترین روغن‌هایی که این مهم را بخوبی انجام می‌دهد، استفاده از روغن نعناع فلفی برای زود انزالی است.

  • علائم زود انزالی شامل ناتوانی در کنترل و به تاخیر انداختن انزال می‌باشد، بطوری که در زمانی که احساس می‌کنید از نظر جنسی تحریک شده‌اید، بدون اینکه بخواهید به انزال می‌رسید. این مساله می‌تواند منجر به احساس بی‌کفایتی، کاهش اعتماد بنفس و افزایش استرس در مردان شود.

بنابراین هر مردی که از زود انزالی رنج می‌برد، می‌تواند از خواص روغن نعناع فلفلی برای زود انزالی بهره‌مند شود. طریقه مصرف روغن نعناع برای زود انزالی به این صورت است که اگر قبل از نزدیکی چند دقیقه آلت تناسلی خود را با این روغن ماساژ دهید، مشکل زود انزالی به طرز موثری برطرف می‌شود.

آیا استفاده از روغن نعناع برای تاخیری موثر است؟

آیا روغن نعناع تاخیری است؟

علاوه بر اینکه ماده موثره موجود در روغن نعناع فلفلی زود انزالی را رفع می‌کند، می‌تواند همانند یک داروی تاخیری باعث بی‌حسی در آلت تناسلی شود. به این ترتیب مدت رابطه جنسی را افزایش داده و انزال را به تاخیر می‌اندازد.

بنابراین برای استفاده از روغن نعناع فلفلی تاخیری، می‌توانید مقداری از این روغن را قبل از نزدیکی بر روی آلت تناسلی خود ماساژ دهید تا بی‌حسی موضعی در آلت ایجاد نماید.

خرید روغن نعناع فلفلی اصل

روغن نعناع فلفلی برای زود انزالی مفید است؟

آیا روغن نعناع برای زود انزالی مفید است

بله روغن نعناع فلفلی برای زود انزالی خوب است. برخی از روغن‌های طبیعی در حل مشکلات جنسی مردان از جمله رفع زود انزالی موثر هستند. یکی از بهترین و موثرترین آنها روغن نعناع می‌باشد که با ترکیب موثر خود یعنی منتول، به درمان انزال زودرس کمک می‌کند.

  • روغن نعناع فلفلی با افزایش بی‌حسی در پوست و رگ‌های آلت تناسلی، احساس برانگیختگی را کاهش داده و زود انزالی را به تاخیر می‌اندازد. بنابراین اگر از انزال زودرس رنج می‌برید، نیم ساعت قبل از رابطه جنسی، آلت تناسلی خود را به آرامی با این روغن ماساژ دهید.

علاوه بر خواص روغن نعناع فلفلی برای زود انزالی، این روغن می‌تواند در بهبود نعوظ و افزایش عملکرد جنسی مردان نیز تاثیر مثبتی بگذارد.

طریقه مصرف روغن نعناع برای زود انزالی

طریقه مصرف روغن نعناع برای زود انزالی

مردان برای کمک به بهبود زود انزالی و به تاخیر انداختن انزال خود می‌توانند از این روغن به صورت موضعی استفاده نمایند. در اینجا به مراحل و روش استفاده و طریقه مصرف روغن نعناع برای زود انزالی اشاره می‌کنیم :

  1. ابتدا بایستی ناحیه تناسلی خود را با آب گرم و شوینده ملایم بشوید تا بخوبی تمیز گردد.
  2. می‌توانید برای اثرگذاری بهتر حوله یا دستمال تمیزی را داخل آب گرم بگذارید. سپس دور آلت خود بپیچید تا جریان خون در آن افزایش یابد.
  3. برای جذب بهتر، روغن نعناع را کمی گرم کنید. قبل از انجام رابطه، چند قطره از روغن را روی آلت خود بریزید و به آرامی شروع به ماساژ کنید تا بخوبی جذب شود.
  4. سعی کنید تا اتمام جذب روغن (5 دقیقه)، ماساژ ادامه پیدا کند.

تاثیر روغن نعناع برای زود انزالی

تاثیر روغن نعناع برای زود انزالی

تاثیر روغن نعناع برای زود انزالی به عنوان یک روش طبیعی و بدون عوارض جانبی قابل توجه است. این روغن با ترکیب خاص خود (منتول) با ایجاد بی‌حسی در پوست و رگ‌های آلت تناسلی، احساس انزال را کاهش داده و زود انزالی را رفع می‌کند.

قیمت روغن نعناع برای زود انزالی

قیمت روغن نعناع برای زود انزالی

قیمت روغن نعناع فلفلی برای زود انزالی و تاخیری بر اساس کیفیت، حجم روغن و برند آن متفاوت می‌باشد. شما می‌توانید از فروشگاه رومارن نسبت به خرید روغن نعناع برای زود انزالی باکیفیت عالی اقدام نمایید.

خرید روغن نعناع فلفلی اصل

سخن پایانی

روغن نعناع برای زود انزالی

انزال زودرس یکی از شایع‌ترین اختلالات عملکرد جنسی در مردان است که عمدتاً در عرض 1 تا 2 دقیقه پس از دخول (در برخی موارد قبل از دخول) رخ می‌دهد. زود انزالی بر روح و روان مرد تأثیر منفی می‌گذارد و منجر به اختلافات زناشویی، ناامیدی، استرس و کاهش احساس رضایت جنسی در زوج‌ها می شود.

استفاده از روغن‌های طبیعی از جمله بهره‌مندی از خاصیت روغن نعناع فلفلی برای زود انزالی، بدلیل وجود ترکیبات موثر می‌تواند در از بین بردن مشکل انزال زودرس نقش اساسی داشته باشد.

2 دیدگاه در “روغن نعناع برای زود انزالی + طریقه مصرف!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *