روغن های طبیعی

درمان زود انزالی با خمیر دندان

درمان زود انزالی با خمیر دندان

برخی افراد برای کمک به کاهش انزال زودرس، درمان زود انزالی با خمیر دندان را انتخاب می‌کنند. استفاده از خمیر دندان بایستی به عنوان یک بخش ضروری برای کمک به تمیزی دندان‌ها قبل از خواب باشد. اما بعضی از مردان برای درمان زود انزالی و افزایش نعوظ و برای دیر ارضا شدن با خمیر دندان را انتخاب می‌کنند!

  • استفاده از خمیر دندان برای زود انزالی به دلیل وجود برخی از ترکیبات بی‌حس کننده در خمیردندان می‌باشد که با کمک به ایجاد بی‌حسی موضعی در آلت تناسلی آقایان، به درمان زود انزالی کمک می‌کند. با این حال بایستی ببینیم مزایای استفاده از خمیر دندان بر معایبش می‌چربد و ایجاد تاخیری با خمیر دندان ارزش استفاده کردن را دارد یا نه!؟ 

در این مقاله قصد داریم در خصوص درمان زود انزالی با خمیر دندان (Premature ejaculation treatment with toothpaste) و عوارض آن صحبت نماییم تا به طور کامل روشن شود که استفاده از خمیر دندان برای زود انزالی واقعا موثر است یا نه!

ترکیبات موثر خمیر دندان برای درمان زود انزالی

ترکیبات موثر خمیر دندان برای درمان زود انزالی

ترکیبات موجود در خمیر دندان شامل فلوراید، پروپیلن گلیکول، بی کربنات سدیم (جوش شیرین)، تریکلوزان (عامل ضد باکتری و ضد قارچی)، کربنات کلسیم (به عنوان ساینده)، آب اکسیژنه (عامل سفید کردن دندان‌ها)، ساخارین سدیم (شیرین کننده مصنوعی)، سدیم لوریل سولفات (یک ماده شوینده و کف‌کننده)، مواد بیحس کننده (مخصوص دندان های حساس)، سیلیس (تمیز کردن و جلا دادن دندان ها)، طعم‌دهنده‌ها، رنگ‌ها و برخی افزودنی‌های مجاز می‌باشد.

  • تنها ترکیب موجود در خمیر دندان که برای دیر ارضا شدن و کاهش زود انزالی کمک می‌کند مواد بی‌حس کننده هستند که با بی‌حس کردن موضعی از انتقال حس به اعصاب آلت تناسلی جلوگیری می کند.

از آنجایی که انزال زودرس معمولاً به دلیل حساسیت بیش از حد در اعصاب آلت تناسلی ایجاد می شود، مواد بی‌حس کننده موجود در خمیر دندان با ایجاد تاخیری، کاهش حساسیت در پوست و اعصاب آلت تناسلی، به درمان زود انزالی کمک می‌کند.

آیا درمان زود انزالی با خمیر دندان موثر است؟

درمان زود انزالی با خمیر دندان موثر است؟

همانطور که ترکیبات موجود در خمیر دندان را دیدید، ماده بی‌حس کننده موجود در برخی خمیر دندان‌ها (برای لثه‌ها و دندان‌های حساس) می‌تواند با ایجاد بی حسی موضعی در آلت تناسلی، به کاهش زود انزالی کمک نماید.

    • لازم به ذکر است مواد ساینده و شیمیایی موجود در خمیر دندان‌ها می‌تواند موجب سایش و سوختگی خفیف در آلت تناسلی گردد. بنابراین توصیه می‌شود از روش‌های طبیعی و بدون عوارض بجای استفاده از روش دیر انزالی با خمیر دندان بکار برده شود.

طریقه مصرف و روش استفاده از خمیر دندان برای زود انزالی به این صورت است که 10 دقیقه قبل از رابطه مقداری از خمیر دندان را بر روی آلت ماساژ دهید و سپس بشوئید.

تاثیرخمیردندان برآلت تناسلی

تاثیرخمیردندان برآلت تناسلی

تاثیرخمیردندان برآلت تناسلی زود گذر است و با ایجاد بیحسی موقت، اندکی زمان ماندگاری در رابطه را افزایش می‌دهد. برخی افراد روش غیرموثر برای دیر ارضا شدن با خمیر دندان را امتحان می‌کنند، که بر اساس تجربیات استفاده‌کنندگان، تاثیر خمیر دندان بر زود انزالی موقتی است و بهتر است از روش‌های ایمن‌تر و با عوارض کمتر استفاده شود.

  • ساخت ژل تاخیری با خمیر دندان (با استفاده از ترکیب روغن زیتون و خمیر دندان)، تاثیر زیادی در افزایش سایز، ایجاد تاخیری و کاهش سایش آلت تناسلی ندارد. 

عوارض درمان زود انزالی با خمیر دندان

عوارض درمان زود انزالی با خمیر دندان

با توجه به اینکه پوست ناحیه آلت تناسلی (به ویژه سر آلت) بسیار حساس می‌باشد و وجود ترکیبات و مواد شیمیایی موجود در خمیر دندان می‌تواند موجب سایش و سوختگی و قرمزی خفیف در این ناحیه شود، پس توصیه می‌شود از درمان زود انزالی با خمیر دندان اجتناب کنید.

  • از دیگر عوارض استفاده از روش درمان زود انزالی مردان با خمیر دندان (علاوه بر آسیب به آلت تناسلی) که برای شریک شما می‌تواند داشته باشد، به ایجاد سوزش، تحریک و ایجاد حساسیت در واژن و همچنین احتمال بهم خوردن PH و ایجاد عفونت در واژن می‌توان اشاره کرد.

پس سعی کنید از درمان‌های طبیعی و موثر جایگزین که بدون عوارض جانبی هستند، استفاده نمایید.

راهکارهای طبیعی جایگزین درمان زود انزالی با خمیر دندان

راهکارهای طبیعی جایگزین درمان زود انزالی با خمیر دندان

استفاده از راهکارهای طبیعی و موثر جایگزین درمان زود انزالی با خمیر دندان به روش‌هایی ساده‌تر امکانپذیر می‌باشد. برای درمان زود انزالی شدید و بدون استفاده از داروهای شیمیایی می‌توانید براحتی با رعایت برخی از موارد به شرح زیر به درمان آن کمک نمایید.

  1. سعی کنید خواص داروهای گیاهی برای زود انزالی (روغن سیاه دانه، روغن نعناع، روغن کندر، روغن نارگیل، روغن آویشن و …) را امتحان کنید.
  2. برای تامین مواد معدنی ضروری و انواع ویتامین‌های موثر برای درمان زود انزالی، سعی کنید حتی‌الامکان از یک رژیم غذایی متعادل پر از ویتامین‌ها و مواد مغذی مصرف کنید.
  3. بصورت منظم از انجام ورزش‌های هوازی و پیاده‌روی غافل نشویید.
  4. از حرکات یوگا و تمرینات کگل برای ایجاد آرامش و تقویت عضلات کف لگن خود استفاده کنید.                   
  5. با استفاده از روش‌های مختلف آرام سازی ذهن، استرس خود را کنترل کنید و حداقل 7 ساعت در شبانه روز خواب داشته باشید.
  6. از مصرف الکل، مواد مخدر و سیگار خودداری نمایید.

قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی

قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی

برای درمان طبیعی  زود انزالی می‌توانید از قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی از جمله کندر، روغن کافور، روغن کرچک، جینسینگ قرمز، روغن آویشن، روغن میخک، شحم گاو، وازلین، سیر سیاه، گل شقایق، قهوه، عسل و سیاه دانه، بادام زمینی، پیاز، سیر، روغن نعناع، روغن زیتون، روغن نارگیل، جوانه گندم، عسل و دارچین، هسته انبه، خرنوب، حنا و ... استفاده نمایید.

    •  مواد طبیعی ذکر شده در کمک به درمان زود انزالی بطور طبیعی و تقویت جنسی مردان کاملا موثر هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روش‌های درمان زود انزالی خانگی فوری به روش سنتی و انواع داروی گیاهی برای نعوظ و زود انزالی مقاله زیر را مطالعه بفرمایید.

برای درمان زود انزالی چی بخوریم

برای درمان زود انزالی چی بخوریم

برای درمان زود انزالی به روش طبیعی بایستی از یک رژیم غذایی سرشار از انواع مواد معدنی (منیزیم و روی) ویتامین‌ها، سبزیجات سبز رنگ (حاوی کلروفیل)، میوه‌ها و پروتئین‌ها استفاده نمایید.

  • علاوه بر آنها استفاده از میوه‌های دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی بالا از جمله آووکادو، گریپ فروت، پرتقال، زغال اخته و لیمو که سرشار از ویتامین B9 هستند و مصرف مواد غذایی غنی از منیزیم و روی از جمله غذاهای دریایی مانند صدف و ماهی، تخمه کدو، نارگیل، جو دوسر و … می‌تواند در درمان زود انزالی و تقویت قوای جنسی مردان تاثیر فراوانی داشته باشد.

علاوه بر موارد ذکر شده، داشتن یک تغذیه و رژیم غذایی سالم سرشار از سبزیجات برگ سبز از جمله کلم بروکلی،اسفناج، کلم پیچ و … به درمان زود انزالی و تقویت جنسی مردان کمک موثری می‌کند.

سخن پایانی در خصوص درمان زود انزالی با خمیر دندان

درمان زود انزالی با خمیر دندان

همانطور که در مطالب بالا ذکر شد درمان زود انزالی با خمیر دندان به دلیل احتمال ایجاد اثرات و حساسیت‌های احتمالی توصیه نمی‌شود. روش‌های درمانی طبیعی فراوانی وجود دارد که می‌توانید با خیال راحت از آنها استفاده نمایید.

انجام ورزش منظم، داشتن رژیم غذایی متعادل (استفاده از سیر، پیاز، پیازچه، هندوانه، زنجبیل، موز، شکلات و …) و خواب کافی، استفاده از مواد غذایی حاوی روی و منیزیم، انجام تمرینات کگل و حرکات یوگا می‌تواند بطور قابل توجهی در درمان زود انزالی کمک کرده و سلامت کلی جنسی شما را بهبود بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *