روغن های طبیعی

قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی

قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی

از قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی می‌توان به برخی روغن های گیاهی از جمله روغن نعناع، روغن دارچین، روغن اسطوخودوس، روغن کافور، روغن کرچک، روغن آویشن، روغن میخک و ... اشاره کرد که بصورت طبیعی می‌توانند زود انزالی را در مردان به تاخیر بیندازند.

  • درمان قطعی زود انزالی شدید به روش‌های مختلف وجود دارد، در این نوشتار به علل و دلایل زود انزالی در مردان، راه‌های درمان زود انزالی خیلی سریع، قویترین راه درمان زود انزالی، درمان زود انزالی با وازلین، خداحافظی با زود انزالی، درمان زود انزالی با پیاز، درمان زود انزالی با خمیر دندان، بهترین عرق گیاهی برای زود انزالی و همچنین به درمان زود انزالی خانگی فوری و بهترین داروی گیاهی برای درمان زود انزالی در مردان اشاره می‌کنیم.

منظور از زود انزالی چیست؟

زود انزالی چیست

زود انزالی یک اختلال جنسی است که در مردان در هنگام برقراری رابطه جنسی ایجاد می‌شود. بطوری که قبل از آن که شریک جنسی‌اش ارضا شود، دچار انزال سریع می‌شود.

انزالی که در فاصله زمانی بین 3 تا 5 دقیقه رخ دهد، طبیعی تلقی می شود، اما در صورتی که انزال در کمتر از 2 دقیقه اتفاق بیفتد، زود انزالی تلقی می‌شود. به ترشح اسپرم قبل از 2 دقیقه، انزال زودرس می گویند.

گاهی زود انزالی طبیعی بوده و به دلیل فاصله زمانی طولانی از برقراری رابطه جنسی به وجود می‌آید.

ترجمه زود انزالی به انگلیسی

ترجمه زود انزالی به انگلیسی

زود انزالی در انگلیسی premature ejaculation می‌باشد و زمانی اتفاق می‌افتد که مرد در حین مقاربت زودتر از آنچه که دوست دارد به ارگاسم می‌رسد و انزال می‌کند.

مدت زمان زود انزالی چند دقیقه است ؟

مدت زمان زود انزالی چند دقیقه است

به طور کلی، زمانی که مردی در عرض 1.5 دقیقه یا کمتر از آن دچار انزال شود، زود انزالی محسوب می شود. مطالعات انجام شده نشان می‌دهند بین 30 تا 40 درصد از مردان در مقطعی از زندگی خود زود انزالی را تجربه کرده‌اند.

قویترین راه درمان زود انزالی و خداحافظی با زود انزالی

خداحافظی با زود انزالی

برای خداحافظی با زود انزالی (درمان زود انزالی در آقایان) بایستی با تغییر در سبک زندگی از جمله انجام ورزش بطور منظم، انجام تمرینات کگل، انجام برخی حرکات یوگا، بهبود تغذیه و استفاده از منابع سرشار از منیزیم و روی، کنترل استرس و اضطراب و همچنین استفاده از داروهای گیاهی برای زود انزالی را در دستور کار خود قرار دهید.
در خصوص قویترین راه درمان زود انزالی هر یک از موارد ذکر شده به تفصیل صحبت خواهیم کرد و مهمترین و ساده ترین روش درمان زود انزالی خانگی و خداحافظی با زود انزالی را توضیح خواهیم داد.

ساده ترین روش درمان زود انزالی خانگی فوری

داروهای گیاهی برای زود انزالی

از ساده ترین و قویترین داروی گیاهی برای درمان زود انزالی خانگی فوری می‌توان به پیاز، سیر، روغن نعناع، روغن زیتون، روغن نارگیل، روغن کافور، روغن کرچک، روغن آویشن، روغن میخک، شحم گاو، سیر سیاه، گل شقایق، عسل و سیاه دانه، عسل و دارچین، هسته انبه، خرنوب، حنا و ... اشاره کرد.

در اینجا درمان زود انزالی خانگی فوری به روش سنتی و انواع داروی گیاهی برای نعوظ و قویترین راه درمان زود انزالی را به تفصیل شرح می‌دهیم :

1

درمان زود انزالی با پیاز

درمان زود انزالی با پیاز

درمان زود انزالی با پیاز یکی از ساده ترین روش درمان زود انزالی است که به دلیل وجود ماده‌ای قوی به نام آلیسین در ترکیباتش، علاوه بر کمک به درمان زود انزالی و بسیاری از بیماری‌ها، جریان خون را بخوبی به آلت تناسلی می‌رساند و می‌تواند میل جنسی را در مردان تقویت نماید.

  • بسیاری از کارشناسان درمان زود انزالی با پیاز را بعنوان یکی از غذاها و یکی از قویترین داروی برای زود انزالی و درمان‌های خانگی فوق‌العاده موثر در جلوگیری از انزال زودرس می‌دانند. پیاز علاوه بر افزایش جریان خون، به افزایش تعداد اسپرم و درمان مشکلات قلبی و عروقی (از جمله مشکلاتی که بر عملکرد جنسی مردان تأثیر می‌گذارند) نیز کمک می‌کند.

برای درمان زود انزالی با پیاز، کارشناسان پیشنهاد می‌کنند که مقداری از آب پیاز را با سیر و زنجبیل ترکیب کرده و در طی مدت یک ساعت مصرف نمایید. مخلوط آب پیاز با سیر علاوه بر اینکه اثربخشی آلیسین (ماده موثره سیر) را دوچندان می‌کند، بلکه در کمک به بازشدگی عروق و بهبود گردش خون نیز بسیار موثر می‌باشد.

2

خواص روغن نعناع فلفلی برای زود انزالی و تاخیری خانگی فوری

خواص روغن نعناع برای زود انزالی

از روغن نعناع فلفلی در ساخت بسیاری از لوازم آرایشی از جمله شامپوها، صابون‌ها و مواد غذایی نیز استفاده می‌شود. ترکیب خاصی در روغن نعناع به نام منتول وجود دارد که دارای اثرات خنک‌کنندگی و بی‌حسی می‌باشد و به همین دلیل روغن نعناع فلفلی برای زود انزالی تاثیر مثبتی می‌گذارد.

  • یکی از روش‌های درمان زود انزالی خانگی فوری، روغن نعناع است به همین دلیل زمانی که بر روی آلت تناسلی مالیده می‌شود، برای مدتی بی‌حسی موضعی در آلت ایجاد می‌شود.
  • طریقه مصرف روغن نعناع برای زود انزالی و تاخیری خانگی فوری به این صورت است که ابتدا پس از شستن و تمیز کردن آلت تناسلی، نیم ساعت قبل از رابطه جنسی، بخوبی با روغن نعناع ماساژ دهید تا به کاهش زود انزالی خود کمک نمایید.

3

روغن سیاه دانه برای زود انزالی مردان

روغن سیاه دانه برای زود انزالی

یکی از راه‌های درمان خانگی زود انزالی استفاده خوراکی از ترکیب روغن سیاه دانه با عسل می‌باشد که می‌تواند به درمان زود انزالی کمک نمایید. همچنین برای درمان زود انزالی مردان با روغن سیاه دانه بصورت موضعی می‌توانید از ماساژ روغن این روغن بر روی آلت استفاده کنید.

  • نحوه استفاده روغن سیاه دانه برای زود انزالی به این صورت است که ماساژ روغن سیاه دانه، منجر به ایجاد گرما و پمپاژ سریع خون به آلت تناسلی شده و در نتیجه به افزایش نعوظ و بهبود انزال زودرس نیز کمک می‌کند.

4

روغن زیتون یک راه‌حل درمانی زود انزالی

درمان زود انزالی با روغن زیتون

یکی از بهترین راه درمان زود انزالی خانگی فوری استفاده از روغن زیتون می‌باشد. استفاده منظم از روغن زیتون بصورت خوراکی به سلامت قلب و عروق شما کمک می‌کند و در نتیجه به تقویت نعوظ و بهبود زود انزالی نیز کمک موثری می‌کند.

  • در برخی منابع اشاره شده است که مالیدن روغن زیتون به آلت تناسلی می‌تواند به تقویت آلت و افزایش جریان خون کمک کرده و مشکل انزال زودرس را درمان نماید.

5

فواید روغن نارگیل برای زود انزالی مردان

فواید روغن نارگیل برای زود انزالی

روغن نارگیل بعنوان یک روغن طبیعی، فواید بسیاری برای سلامتی ما دارد. یکی از این فواید کمک به کاهش زود انزالی در مردان می‌باشد. در حال حاضر تحقیقات علمی محدودی در خصوص اثرات روغن نارگیل برای تاخیری و زود انزالی وجود دارد.

  • برای استفاده از خواص روغن نارگیل برای تاخیری و زود انزالی، ابتدا آلت خود را بخوبی شسته و خشک نمایید. نیم ساعت قبل از رابطه جنسی، مقداری از روغن نارگیل را روی آلت به آرامی ماساژ دهید. اجازه دهید روغن برای چند دقیقه قبل از انجام رابطه بخوبی جذب پوست شود.

تصور می‌شود که خواص روان‌کنندگی طبیعی روغن نارگیل (کاهش اصطکاک در زمان دخول)، آن را به عنوان یکی از روش‌های درمان زود انزالی در خانه تبدیل کرده است که می‌تواند حساسیت آلت تناسلی را کاهش داده و فعالیت جنسی را طولانی‌تر نماید.

6

خاصیت روغن کافور برای زود انزالی مردان

روغن کافور برای زود انزالی

استفاده از روغن کافور برای زود انزالی در طب‌های سنتی معروف از جمله در آیورودا (طب سنتی هندی) اهمیت ویژه‌ای دارد. روغن کافور از ایجاد حساسیت در آلت در هنگام رابطه جنسی جلوگیری کرده و زود انزالی را به تعویق می‌اندازد.

  • برای این منظور می‌توانید 30 دقیقه قبل از رایطه جنسی، آلت تناسلی خود را با این روغن ماساژ دهید. توصیه می‌شود برای جلوگیری از اثرگذاری بیشتر، آن را با روغن کرچک ترکیب کنید.

7

تاثیر روغن آویشن بر زود انزالی و بعنوان تاخیری گیاهی خانگی

روغن آویشن برای زود انزالی

ماساژ آلت تناسلی با روغن آویشن بعنوان یک تاخیری گیاهی خانگی و داروی گیاهی زود انزالی، می‌تواند منجر به تقویت اندام و بهبود فعالیت در حین رابطه جنسی گردد.

  • علاوه بر آن استفاده موضعی از روغن آویشن باعث بهبود گردش خون در ناحیه آلت تناسلی می‌شود، که در نتیجه به شما کمک می‌کند تا انزال خود را به تعویق انداخته و زمان رابطه را در رختخواب طولانی‌تر کنید.

8

روغن کرچک برای زود انزالی مردان

خواص روغن کرچک بر زود انزالی

از خواص روغن کرچک برای ناحیه تناسلی مردان، می‌توان به کمک از خلاص شدن آقایان از شر مشکلاتی مانند زود انزالی و به تبع آن افزایش زمان رابطه زناشویی اشاره کرد. علاوه بر آن خواص روغن کرچک برای نعوظ هم مفید است. به همین منظور نیم ساعت قبل از رابطه جنسی، آلت خود را با روغن کرچک به آرامی ماساژ دهید تا بخوبی جذب گردد.

9

خواص روغن میخک برای زود انزالی و تاخیری خانگی فوری

خواص روغن میخک برای زود انزالی

یکی از بهترین درمان زود انزالی خانگی فوری، استفاده از روغن میخک می‌باشد. دلیل اصلی خاصیت روغن میخک بعنوان بهترین تاخیری طبیعی فوری و یکی از قویترین راه درمان زود انزالی به دلیل ترکیب موثر موجود در روغن میخک (اوژنول) است که می‌تواند اثرات بی‌حسی در آلت تناسلی ایجاد نماید.

  • همچنین با استفاده موضعی از روغن میخک برای تاخیری خانگی فوری، می‌توانید انزال زودرس را به تاخیر انداخته و در نتیجه به افزایش زمان و کیفیت رابطه جنسی کمک نمایید.
  • نتایج مطالعه‌ای در خصوص اثرات روغن میخک بر روی مردان نشان داد که این روغن با کمک به بهبود زود انزالی، رضایت مردان را در طول روابط جنسی افزایش می‌دهد.

طریقه مصرف و طرز استفاده روغن میخک برای زود انزالی و به عنوان بهترین تاخیری طبیعی فوری، به این صورت است که نیم ساعت قبل از رابطه جنسی، آلت خود را با روغن میخک به آرامی ماساژ دهید تا بخوبی جذب گردد.

10

خواص روغن شحم گاو برای زود انزالی مردان

خواص روغن شحم گاو برای زود انزالی

روغن شحم گاوی، روغنی است که از چربی و پیه قسمت قلوه‌گاه گاو استخراج می‌شود. در برخی منابع طب سنتی از خواص شحم گاوی برای درمان زود انزالی و تقویت‌کننده قوا و نیروی جنسی یاد کرده‌اند و استفاده از روغن شحم گاو برای زود انزالی توصیه شده است. 

11

خواص سیر برای زود انزالی

خواص سیر برای زود انزالی

خواص سیر برای زود انزالی، به دلیل وجود ماده‌ای به نام پلی سولفید در ترکیباتش می‌باشد که به افزایش سلامت قلب و باز شدن رگ‌ها نیز کمک می‌کند. از آنجایی که مشکلات قلبی عروقی و فشار خون بالا از مهمترین عوامل اصلی در اختلال نعوظ و مشکلات جنسی در مردان هستند، سیر می‌تواند در این شرایط معجزه کند!

علاوه بر خواص سیر برای زود انزالی، این خوراکی پرخاصیت می‌تواند مدت زمان رابطه جنسی را افزایش دهد. سیر را می توان همراه با غذا در وعده‌های ناهار و شام مصرف کرد.

12

خواص هسته انبه برای زود انزالی

خواص هسته انبه برای زود انزالی

میوه انبه حاوی ترکیباتی قوی از جمله تادالافیل، اکسی توسین و ال آرژنین است که برای درمان اختلالات جنسی در مردان استفاده می‌شود. علاوه بر آن کیفیت، تعداد و تحرک اسپرم‌ها را نیز افزایش می‌دهد.

    • روغن هسته انبه نیز به دلیل خاصیت مرطوب‌کنندگی، محتوای غنی از اسیدهای چرب و سرشار از آنتی اکسیدان‌ها نیز می‌تواند در کمک به رفع زود انزالی مورد استفاده قرار گیرد.

برای کمک به رفع زود انزالی و تقویت نیروی جنسی، می‌توانید از پودر هسته انبه و یا روغن هسته انبه به صورت خوراکی استفاده نمایید.

13

خواص خرنوب برای درمان زود انزالی آقایان

خواص خرنوب برای زود انزالی

خرنوب بعنوان یک داروی گیاهی زود انزالی با محتوای غنی از انواع آنتی اکسیدان‌ها، می‌تواند در تقویت جنسی و کمک به درمان ناباروری در مردان موثر باشد. به دلیل اثرات تقویت کنند‌گی عالی از خواص خرنوب برای نعوظ نیز استفاده می‌کنند.

  • خواص خرنوب برای زود انزالی به دلیل محتوای سرشار از آنتی اکسیدان‌ها و پلی فنول موجود در ترکیباتش می‌باشد که به بهبود حرکت و کیفیت اسپرم در مردان نیز کمک می‌نماید.

14

خواص سیر سیاه برای درمان زود انزالی آقایان

خواص سیر سیاه برای زود انزالی

همانطور که خواص سیر برای زود انزالی موثر می‌باشد، سیر سیاه هم می‌تواند در کمک به بهبود زود انزالی مورد استفاده قرار گیرد.
سیر سیاه از تخمیر و فرآوری سیر سفید بدست می‌آید و برخی منابع معتقدند خواص آنتی اکسیدانی سیر در این فرآیند چندین برابر می‌شود. نحوه استفاده از خواص سیر سیاه برای زود انزالی همانند سیر معمولی می‌باشد و می‌توانید در وعده‌های ناهار و شام همراه با غذا مصرف نمایید.

15

درمان خانگی زود انزالی با عسل و دارچین

درمان زود انزالی با عسل و دارچین

یکی از موثرترین درمان‌های طبیعی برای زود انزالی، استفاده از ترکیب عسل و دارچین می‌باشد. دارچین به عنوان یکی از داروهای گیاهی برای زود انزالی می‌باشد که با ترکیبات قوی و مواد طبیعی خود، به افزایش زمان رابطه جنسی کمک می‌کند.

  • برای درمان خانگی زود انزالی می‌توانید از ترکیب قوی استفاده کنید. بطوری که به نسبت مساوی ترکیب عسل و دارچین و زنجبیل برای زود انزالی (هر روز یک قاشق چای‌خوری) میل کنید. همچنین از دمنوش دارچین در ترکیب با عسل نیز می‌توانید استفاده کنید.
  • برای ساخت یک تاخیری طبیعی خانگی فوری می‌توانید با استفاده از روغن کنجد و دارچین تاخیری خانگی بسازید که در کاهش زود انزالی کمک می‌نماید.

16

درمان زود انزالی خانگی فوری با حنا (تاخیری گیاهی خانگی)

خواص حنا برای زود انزالی

بسیاری از افراد در گذشته و همچنین در حال حاضر از حنا برای ضدعفونی، زیبایی و سفتی پوست دست و پای خود استفاده می‌کنند. استفاده از این ماده گیاهی طبیعی برای کمک به رفع زود انزالی در مردان نیز کاربرد دارد.

  • برای این منظور نصف قاشق غذاخوری از پودر حنا را داخل آب گرم (برای حل شدن سریع حنا) بریزید و بخوبی هم بزنید. سعی کنید آلت خود را با آب بشوئید. سپس مقداری از ترکیب را در سرتاسر آلت خود بمالید و کمی ماساژ دهید. اجازه دهید ترکیب در حدود 15 تا 20 دقیقه در این حالت بماند. سپس با آب گرم بشوئید.

علت استفاده از حنا برای زود انزالی، به جهت افزایش ضخامت پوست آلت تناسلی و کاهش حساسیت آن می‌باشد که به طولانی شدن رابطه کمک خواهد کرد.

17

حجامت یک راه‌حل درمانی زود انزالی آقایان

درمان زود انزالی با حجامت

برخی کارشناسان طب سنتی معتقدند انجام حجامت در 2 یا 3 مرحله می‌تواند به درمان زود انزالی در مردان کمک نماید. در واقع ادعا می‌شود با کاهش حرارت، می‌توان زود انزالی در برخی افراد (بویژه در گرم مزاجها) را کنترل نمود.

18

ساده ترین روش درمان زود انزالی با عسل

درمان زود انزالی با عسل

یکی از روش‌های درمان زود انزالی خانگی فوری استفاده از درمان زود انزالی با عسل طبیعی می‌باشد. وجود محتوای غنی از انواع ویتامین‌ها، آنتی اکسیدان‌ها و پروتئین‌ها در ترکیبات عسل، می‌تواند در کمک به تقویت قوای جنسی، کاهش زود انزالی و افزایش انرژی بدن موثر باشد.

  • برای کمک به درمان زود انزالی مردان با عسل، می‌توانید از عسل به تنهایی و یا با دارچین یا سیاه دانه یا زنجبیل و یا با شیر گرم ترکیب کرده و میل نمایید.

19

درمان زود انزالی خانگی فوری با زنجبیل

درمان زود انزالی با زنجبیل و عسل

یکی از قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی، استفاده از خواص زنجبیل و عسل برای زود انزالی می‌باشد. برای کمک به افزایش میل جنسی، بهبود نعوظ و کاهش زود انزالی، می‌توانید به مدت یک ماه 1 تا 2 قاشق چایخوری از ترکیب زنجبیل با عسل را روزانه میل نمایید. 

درمان زود انزالی با عسل و زنجبیل یکی از قویترین راه درمان زود انزالی و از بهترین روش‌های درمان زود انزالی خانگی فوری به حساب می‌آید. برای کسب نتیجه بهتر سعی کنید از زنجبیل تازه استفاده نمایید.

20

درمان زود انزالی خانگی فوری با عسل و سیاه دانه

درمان زود انزالی با عسل و سیاه دانه

یکی از بهترین روش‌های طبیعی برای درمان زود انزالی با عسل و سیاه دانه بصورت خوراکی می‌باشد. برای این منظور می‌توانید عسل را به مقدار مساوی با دانه یا روغن سیاه دانه ترکیب کنید و هر روز صبح ناشتا یک قاشق چایخوری از آن را میل نمایید.

  • استفاده منظم از خواص عسل و سیاه دانه برای مردان علاوه بر کمک به زود انزالی، در تقویت جنسی و افزایش نعوظ در مردان نیز موثر می‌باشد.

21

خواص گل شقایق در زود انزالی آقایان

خواص گل شقایق در زود انزالی

اعتقاد بر این است که استفاده از دمنوش گل شقایق برای زود انزالی موثر می‌باشد و می‌تواند به عنوان یکی از گزینه‌های درمان زود انزالی در طب سنتی مورد استفاده قرار گیرد.

  • به همین منظور می‌توانید روزانه یک لیوان از دمنوش گل شقایق به همراه زنجبیل یا دارچین میل نمایید. قبل از استفاده سعی کنید با کارشناس طب سنتی مشورت نمایید.

22

خواص جینسینگ قرمز برای زود انزالی مردان

خواص جینسینگ برای زود انزالی

تحقیقات متعددی در خصوص خواص جینسینگ قرمز برای زود انزالی انجام شده است که اکثر نتایج نشان از تاثیر مثبت و اثر بخش آن دارند. طریقه مصرف جینسینگ برای زود انزالی بصورت دمنوش می‌باشد.

  • بر اساس مطالعه‌ای شرکت کنندگان 4 بار در روز و به مدت 8 هفته، 350 میلی‌گرم جینسینگ قرمز بصورت خوراکی مصرف کردند. در پایان محققان دریافتند که مصرف جینسینگ قرمز برای زود انزالی در این افراد کمک موثری کرده و عملکرد جنسی آنها نیز به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

بهترین گیاه برای زود انزالی، جینسینگ قرمز می‌باشد که به راحتی می‌توانید برای بهره‌مندی از خواص جینسینگ قرمز برای زود انزالی، آن را بصورت خوراکی مصرف کنید. علاوه بر آن از روغن جینسینگ می‌توان بصورت موضعی روی آلت استفاده کرد.

23

روغن خراطین برای زود انزالی

روغن خراطین برای زود انزالی

ترکیبات موثر موجود در روغن خراطین علاوه بر کمک به افزایش حجم و سایز الات تناسلی، در افزایش نعوظ و رفع زود انزالی نیز موثر کار می‌کند. طریقه مصرف روغن خراطین برای زود انزالی به این صورت است که هر شب پس از تمیز کردن، مقداری از روغن را به مدت 10 تا 15 دقیقه روی آلت ماساژ دهید.

  • نکته مهم این است که نبایستی در زمان استفاده از این روغن انزال داشته باشید و بایستی انزال خود را به تعویق بیاندازید. 

خرید روغن خراطین اصل

24

خواص دنبلان برای زود انزالی

خواص دنبلان برای زود انزالی

اعتقاد بر این است که استفاده خوراکی از خواص دنبلان برای مردان، به افزایش هورمون تستوسترون (هورمون مردانه)، افزایش اسپرم و بهبود قدرت باروری در آقایان کمک می‌کند.

  • با توجه به اینکه سطح میزان هورمون تستوسترون در کنترل انزال در مردان تاثیر دارد، احتمالا خواص دنبلان برای زود انزالی به دلیل افزایش هورمون تستوسترون است، که به افزایش توان جنسی و بهبود زود انزالی نیز کمک می‌کند.

ایجاد تاخیری و درمان زود انزالی با وازلین

درمان زود انزالی با وازلین

درمان زود انزالی با وازلین به عنوان یکی از درمان‌های طبیعی برای زود انزالی که شاید برای برخی از افراد نیز تعجب برانگیز باشد، کاربرد دارد.

این روغن علاوه بر اینکه یک ماده آرایشی مفید برای بدن به حساب می‌آید، اما مردان می‌توانند برخی از مشکلات رایج جنسی از جمله زود انزالی و ایجاد تاخیری با وازلین را تجربه نمایند. تاثیرگذاری درمان زود انزالی با وازلین به این صورت است که این روغن با ایجاد یک لایه ضخیم بر روی آلت تناسلی، باعث کاهش حس در آلت و کاهش سرعت انزال می‌شود.

  • از خواص وازلین برای ناحیه تناسلی مردان می‌توان به افزایش گردش خون و خون‌رسانی به آلت تناسلی، تقویت نعوظ و طولانی شدن زمان رابطه جنسی اشاره کرد.

یکی از روش‌های تاخیری خانگی فوری و طبیعی و درمان زود انزالی با وازلین می‌باشد. در واقع عملکرد درمان زود انزالی با وازلین شبیه به کاندوم می‌باشد اما کمی ظریف‌تر و سبک‌تر از آن!

درمان زود انزالی خانگی فوری با خمیر دندان

درمان زود انزالی با خمیر دندان

برخی از افراد برای خداحافظی با زود انزالی، درمان با خمیر دندان را امتحان می‌کنند. خمیر دندان حاوی برخی مواد شیمیایی مانند روغن نعناع و مواد سفید‌کننده دندان می‌باشد که به همین دلیل دارای خاصیت بی‌حس کنندگی آلت تناسلی است. ولی ممکن است برای پوست برخی افراد تحریک‌کننده باشد.

در برخی از خمیر دندان‌ها مواد بی‌حس کننده‌ای وجود دارد که می‌تواند به کاهش زود انزالی کمک نماید. استفاده از روش درمان زود انزالی با خمیر دندان احتمال ایجاد سایش پوست و حساسیت در برخی افراد را افزایش می‌دهد. بنابراین در حد امکان بایستی از خمیر دندان بر روی آلت تناسلی استفاده نگردد.

بهترین تاخیری طبیعی فوری خانگی

بهترین تاخیری طبیعی فوری خانگی

از قوی ترین و بهترین تاخیری خانگی طبیعی و گیاهی فوری می‌توان به استفاده از تاخیری با وازلین، روغن سیاه دانه، روغن میخک، روغن نعناع و … اشاره کرد. برای استفاده از خاصیت مواد تاخیری طبیعی خانگی می‌توانید 5 تا 10 دقیقه قبل از رابطه، بر روی آلت خود ماساژ دهید.

  • از دیگر داروی گیاهی طبیعی تاخیری می‌توان از روغن آویشن، روغن آووکادو و روغن نارگیل برای تاخیری استفاده کرد.

چه نوع قهوه برای زود انزالی خوب است؟

خواص قهوه برای زود انزالی

خواص قهوه برای زود انزالی به دلیل محتوای غنی از آنتی اکسیدان‌های موجود در آن می‌باشد، با تقویت عروق خونی و افزایش گردش خون، به حفظ نعوظ و کاهش زود انزالی در طول رابطه زناشویی کمک می‌کند.

برای بهره‌مندی از تاثیر قهوه بر زود انزالی می‌توانید از قهوه عربیکا و روبوستا استفاده نمایید. نوشیدن 1 تا 2 فنجان در روز به خواص قهوه برای زود انزالی کمک می‌کند. سعی کنید بیشتر از مقدار توصیه شده مصرف نکنید، زیرا مصرف زیاد قهوه (به دلیل کافئین بالا) ممکن است استرس و اضطراب را بالا برده و موجب انزال زودرس شود. 

  • مطالعات انجام شده نشان می‌دهند افرادی که به طور منظم از قهوه استفاده می‌کنند نسبت به مردانی که قهوه نمی‌نوشند میزان تستوسترون (هورمون مردانه) بیشتری دارند.

خواص بادام زمینی برای زود انزالی

خواص بادام زمینی برای زود انزالی

نتایج تحقیقات نشان می‌دهند که مصرف بادام زمینی می‌تواند با افزایش تولید اکسید نیتریک، به گشاد شدن رگ‌های خونی و افزایش جریان خون در آلت تناسلی کرده و به نعوظ و کاهش زود انزالی کمک نماید. 

  • خواص بادام زمینی برای زود انزالی به دلیل محتوای سرشار از پروتئین‌ها و مواد معدنی می‌باشد که به افزایش هورمون مردانه (تستوسترون) و بهبود عملکرد جنسی مردان نیز کمک بزرگی می‌کند.
  • از مهمترین علل خواص بادام زمینی برای زود انزالی به دلیل محتوای غنی از ماده معدنی روی است که به عنوان یک ماده معدنی مهم در تولید تستوسترون در مردان و بهبود نعوظ و درمان زود انزالی نقش اساسی ایفا می‌کند.

خواص کندر برای زود انزالی

خواص کندر برای زود انزالی

در طب سنتی از خواص کندر برای زود انزالی استفاده می‌شود. طریقه مصرف کندر برای زود انزالی و تقویت میل جنسی بصورت خوراکی است، بطوری که می‌توانید کندر را به همراه انجیر و یا به همراه عسل مصرف نمایید.

  • در صورت استفاده منظم و مداوم از خواص کندر برای زود انزالی (بصورت خوراکی)، تاثیر کندر بر زود انزالی و افزایش اسپرم در مردان فوق‌العاده‌ است و به تقویت جنسی نیز کمک می‌کند.

درمان زود انزالی در طب سنتی

درمان زود انزالی در طب سنتی

درمان زود انزالی در طب سنتی، بر پایه مزاج افراد (مزاج سرد و مزاج گرم) انجام می‌گیرد. بر همین اساس افراد می‌توانند با توجه به طبع خود از مارچوبه، زنجبیل، دارچین، هل، خرما جینسینگ، کندر، زعفران، پسته، گردو فندق و ... به صورت خوراکی مصرف نمایند.

  • همچنین برای درمان زود انزالی در طب سنتی، مصرف دمنوش‌های گیاهی طبیعی از جمله چای زعفرانی، دارچینی، بومادران، بابونه، گل گاوزبان و سنبل‌الطیب نیز توصیه می‌شود.
  • علاوه بر آنها می‌توان از بهترین عرق گیاهی برای زود انزالی از جمله عرق گل گاوزبان، عرق هل، عرق دارچین، عرق کاسنی، عرق زنجبیل، عرق ریحان، عرق نعناع و عرق جینسینگ نیز استفاده کرد.

خواص جوانه گندم برای زود انزالی

خواص جوانه گندم برای زود انزالی

نتایج تحقیقات نشان می‌دهند کمبود روی و منیزیم یکی از علل ایجاد اختلال عملکرد جنسی از جمله زود انزالی در مردان می‌باشد. خواص جوانه گندم برای زود انزالی مربوط به محتوای سرشار از روی و منیزیم در ترکیبات آن می‌باشد، که با مصرف منظم می‌توانید به درمان زود انزالی خود کمک نمایید.

بهترین ویتامین برای زود انزالی

بهترین ویتامین برای زود انزالی

از بهترین ویتامین برای زود انزالی که می‌توانند به تاخیر انزال در مردان کمک نمایند، عبارتند از : ویتامین D، بیوتین (ویتامین B7)، ویتامین B12 و اسید فولیک (ویتامین B9)

ویتامین D

  • کمبود ویتامین دی و زود انزالی رابطه مستقیمی باهم دارند. بطوری که کمبود ویتامین D می‌تواند بر میزان هورمون تستوسترون در مردان تأثیر بگذارد. برای تامین ویتامین D مورد نیاز بدن می‌توانید از روزانه از نور آفتاب و از انواع ماهی‌ها استفاده نمایید.

ویتامین B9 (بیوتین)

  • مطالعات نشان می‌دهند که بیوتین در کمک به بهبود عملکرد روانی و کارکرد جنسی مردان بسیار موثر است و به کاهش زود انزالی در مران نیز کمک می‌کند.
  • برای برخی برخورداری از خواص بهترین ویتامین برای زود انزالی می‌توانید از مواد غذایی دارای بیوتین از جمله گوشت، تخم‌مرغ، ماهی، دانه‌ها، آجیل و سبزیجاتی مثل سیب‌زمینی استفاده نمایید.

ویتامین B9 (اسید فولیک)

  • ویتامین B9 (اسید فولیک) به عنوان بهترین ویتامین برای زود انزالی می‌تواند با کمک به افزایش میزان هورمون سروتونین به رفع زود انزالی کمک نماید. مواد غذایی حاوی اسید فولیک عبارتند از : سبزیجات (سبزی شلغم، اسفناج، کاهو رومی، مارچوبه، کلم بروکسل، کلم بروکلی)، غلات کامل، لوبیا، بادام زمینی، جگر، ماهی و …

ویتامین B12

  • ویتامین B12 برای کمک به تولید گلبول‌های قرمز خون و کارکرد اعصاب بسیار حیاتی است و یکی از بهترین ویتامین برای زود انزالی به شمار می‌آید. نتایج یک مطالعه نشان داد که برخی از مردان که مشکل زود انزالی داشتند، بدنشان دارای میزان ویتامین B12 کمتری نسبت به مردان دیگر بود.
  • ویتامین B12 اغلب در غذاهای با منشاء حیوانی از جمله ماهی، گوشت، مرغ، تخم‌مرغ و لبنیات یافت می‌شود.

بهترین گیاه برای زود انزالی کدام است؟

بهترین گیاه برای زود انزالی

از بهترین دارو گیاهی برای زود انزالی می‌توان به مارچوبه، زنجبیل، دارچین، هل و جینسینگ اشاره کرد. برای درمان زود انزالی در طب سنتی می‌توانید با استفاده خوراکی از این گیاهان بصورت دمنوش، در داخل غذاها و یا حتی مصرف آنها بصورت خام، به تسریع در بهبود زود انزالی خود کمک نمایید.

بهترین عرق گیاهی برای زود انزالی

بهترین عرق گیاهی برای زود انزالی

از بهترین عرق گیاهی برای زود انزالی می‌توان به عرق کاسنی، عرق زنجبیل، عرق ریحان، عرق نعناع، عرق گل گاوزبان، عرق هل، عرق دارچین، عرق زنجبیل و عرق جینسینگ اشاره کرد.

شما می‌توانید با مصرف منظم هر یک از این عرق‌های گیاهی برای زود انزالی و تقویت جنسی خود کمک نمایید.

برای درمان زود انزالی چی بخوریم ؟

برای رفع زود انزالی چی بخوریم

سوالی که برای بسیاری از افراد مطرح است اینکه “برای درمان زود انزالی چی بخوریم“، برای رفع زود انزالی سعی کنید از مواد غذایی سرشار از منیزیم، روی، آنتی اکسیدان، سلنیوم و امگا 3 بطور منظم استفاده کنید.

  • از بهترین مواد غذایی برای رفع زود انزالی می‌توان به موز، آووکادو، گردو، صدف، ماهی سالمون و ساردین، توت فرنگی، سیر، پیاز، بادام، جینسینگ، هندوانه، شکلات تلخ، تخم مرغ، اسفناج، مارچوبه، بادام، قارچ و … اشاره کرد.

بهترین و ساده ترین روش درمان زود انزالی مردان و خداحافظی با زود انزالی

بهترین راه درمان زود انزالی مردان

بهترین راه درمان زود انزالی مردان به روش‌هایی ساده‌تر امکانپذیر می‌باشد. برای درمان زود انزالی شدید و درمان زود انزالی بدون دارو می‌توانید براحتی با رعایت برخی از موارد به شرح زیر به درمان آن کمک نمایید.

  • سعی کنید برخی از داروهای گیاهی برای زود انزالی را امتحان کنید.
  • بهتر است از یک رژیم غذایی متعادل پر از ویتامین‌ها و مواد مغذی استفاده نمایید.
  • از نوشیدن الکل و مصرف سیگار خودداری کنید.
  • استرس خود را کنترل کنید و حداقل 7 ساعت در شبانه روز بخوابید.
  • حتی‌الامکان بطور منظم ورزش نمایید.
  • از حرکات یوگا و تمرینات کگل برای تقویت عضلات کف لگن خود بهره‌مند شوید.

تمرینات کگل برای درمان زود انزالی خانگی فوری

تمرینات کگل برای درمان زود انزالی

انجام منظم تمرینات کگل می‌تواند در کمک به پیشگیری یا بهبود اختلال نعوظ و زود انزالی کمک نماید. این تمرینات به تقویت اسفنکتر ادراری (مجرای کنترل خروج ادرار از بدن) و ماهیچه‌هایی که در کنترل انزال نقش دارند، کمک می‌کند.

  • بر اساس مطالعه‌ای که در سال 2014 در خصوص انجام تمرینات کگل برای درمان زود انزالی مردان انجام شد، تنها با انجام 12 هفته تمرینات کگل، 82 درصد از مردانی که از زود انزالی شدید رنج می بردند، زمان رابطه خود را افزایش دادند.

نمونه تمرینات کگل برای درمان زود انزالی مردان

ابتدا روی یک تشک یا تخت دراز بکشید. سعی کنید عضلات کف لگن خود را منقبض کنید و به مدت 5 ثانیه در این حالت نگه دارید. این تمرین را روزانه چندین بار و بطور منظم تکرار کنید.

نکته مهم 

تمرینات کگل تقویت عضلات کف لگن را هدف قرار می‌دهد بطوری که عضلات مسئول تنظیم انزال بطور مستقیم تقویت می‌شوند. پس سعی کنید این تمرینات را بدون انقباض عضلات باسن، شکم یا ران خود انجام دهید تا نتیجه لازم را بدست آورید.

حرکات یوگا برای درمان زود انزالی خانگی فوری

حرکات یوگا برای درمان زود انزالی

استفاده از حرکات یوگا برای درمان زود انزالی می‌تواند به افزایش انعطاف‌پذیری و کاهش استرس و اضطراب نیز کمک کرده و سلامت جسمی و روانی ما را تقویت نماید. انجام برخی از حرکات یوگا از جمله حرکت شیب لگن و حرکت پل، در تقویت عضلات کف لگن و افزایش عملکرد جنسی در مردان موثر بوده و به کاهش زود انزالی در آنها کمک می‌نماید.

آیا خود ارضایی باعث زود انزالی میشود؟

آیا خود ارضایی باعث زود انزالی میشود

در کوتاه مدت و در برخی موارد برای کمک به کاهش حساسیت آلت تناسلی، خود ارضایی می‌تواند کمک‌کننده باشد. ولی در دراز مدت به دلیل ایجاد مشکلات روانی، احتمال دارد فرد به زود انزالی دچار گردد.

زود انزالی چه ضرری دارد؟

زود انزالی چه ضرری دارد

زود انزالی شاید به خودی خود ضرر نداشته باشد، اما ممکن است برخی از مشکلات روحی و روانی را در مردان ایجاد نماید. از عوارض زود انزالی می‌توان به کاهش اعتماد بنفس، اختلال نعوظ، پریشانی روانی، عزت نفس پایین، کاهش میل جنسی، اضطراب، و اختلاف در روابط زناشویی می‌شود.

آیا زود انزالی باعث ناباروری میشود ؟

آیا زود انزالی باعث ناباروری میشود

زود انزالی هیچ تاثیر و ارتباطی با ناباروری ندارد، زیرا باروری به کیفیت و کمیت اسپرم مردان بستگی دارد. در واقع زود انزالی یک مشکل فیزیولوژیکی جنسی شایع در بین مردان است که با تغییر سبک زندگی قابل درمان می‌باشد.

آیا زود انزالی بعد از ترک از بین میرود؟

آیا زود انزالی بعد از ترک از بین میرود

زودانزالی یکی از مشکلات شایع در مردان بعد از ترک اعتیاد می‌باشد، بطوری که فرد پس از مدت زمان کمی پس از شروع رابطه انزال می‌شود. این مسئله منجر به نارضایتی جنسی در زندگی زناشویی و کاهش اعتماد بنفش شدید در شخص می‌شود بطوریکه  احتمال بازگشت دوباره به سمت اعتیاد بیشتر می‌گردد.

  • برای رفع مشکل زود انزالی، این افراد می‌توانند از روش‌های طبیعی زودانزالی استفاده نمایند تا به بهبود شرایط خود کمک نمایند.

آیا واریکوسل باعث زود انزالی میشود ؟

آیا واریکوسل باعث زود انزالی میشود

بله واریکوسل یکی از دلایل اصلی زود انزالی در مردان می‌باشد. نتایج یک مطالعه در سال 2016 نشان می دهد که انجام جراحی برای رفع مشکل واریکوسل (واریکوسلکتومی) می‌تواند مشکلات مربوط به زود انزالی در مردان را بهبود بخشد.

واریکوسل یک سیاهرگ بزرگ شده در کیسه بیضه است، این مشکل شایع است بطوری که 15 درصد مردان سالم و تا 35 درصد مردان نابارور را مبتلا می‌کند.

علت زود انزالی در مردان مجرد

علت زود انزالی در مردان مجرد

علت زود انزالی در مردان (به ویژه در مردان مجرد) اغلب ریشه در مسائل روانشناختی یا سلامت روانی از جمله افسردگی، اضطراب، احساس گناه، انتظارات غیر واقعی از رابطه جنسی، عدم اعتماد به نفس، سابقه سرکوب جنسی و همچنین در تغذیه نامناسب، اعتیاد به مواد مخدر، مشکلات پروستات، ورزش نکردن، مصرف برخی داروها، داشتن بیماری خاص، رابطه جنسی نامنظم و علل ناشناخته دیگر دارد.

ایا سیگار باعث زود انزالی میشود؟

ایا سیگار باعث زود انزالی میشود

استفاده از سیگار در کوتاه مدت، می‌تواند باعث اختلال نعوظ و کاهش میل جنسی شود و در دراز مدت نیز منجر به زود انزالی شده و زمان رابطه جنسی را کاهش می‌دهد.

  • بنابراین با ترک سیگار علاوه بر بهبود زود انزالی، به افزایش گردش خون و افزایش زمان نعوظ کمک کرده و تا حدود زیادی با زود انزالی خداحافظی خواهید کرد. بنابراین اگر می‌خواهید عملکرد جنسی خود را تقویت کنید، زمان آن رسیده که تغییری در مقدار مصرف و حتی ترک سیگار ایجاد نمایید.

بهترین خوراکی برای زود انزالی و درمان گیاهی زود انزالی

بهترین خوراکی برای زود انزالی

بهترین داروی از بین بردن زود انزالی استفاده از یک رژیم غذایی سرشار از انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی، پروتئین‌ها، میوه و سبزیجات می‌باشد. پس برای درمان زود انزالی فوری شروع به خوردن یک رژیم غذایی سالم شامل سبزیجات برگ سبز از جمله اسفناج، کلم، کلم پیچ و … که تقویت جنسی مردان کمک می‌کند.

  • برای درمان زود انزالی خانگی فوری و خداحافظی با زود انزالی همچنین استفاده از آووکادو، پرتقال و لیمو که سرشار از ویتامین B9 و از مواد غذایی حاوی منیزیم و روی از جمله صدف، تخمه کدو، ماهی، جو دوسر و … نیز می‌تواند بسیار موثر باشد. 
  • از بهترین دمنوش گیاهی برای زود انزالی می‌توان از دمنوش زنجبیل، دارچین، هل، زعفران، جینسینگ قرمز و … استفاده کرد.

10 دیدگاه در “قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی

  1. ناشناس گفت:

    ممنون اطلاعات کاملی در اختیار بهره برداران قرار میدهید

    1. Romaran گفت:

      درود بر شما دوست عزیز
      ممنون از حسن توجه و لطف جنابعالی

  2. ناشناس گفت:

    ممنونم از اطلاعات جامع و مفید شما

    1. Romaran گفت:

      درود بر شما
      ممنون از ابراز لطف و محبتتون

  3. ناشناس گفت:

    سلام
    نحوه استفاده عرق زنجبیل و عرق جیسینگ برای زود انزالی

    1. Romaran گفت:

      درود بر شما
      می تونید هفته ای 2 تا 3 بار از این عرقها استفاده کنید

  4. سعید گفت:

    سلام واقعا دست مریزاد.بسیارجامع وکامل وعالی.خدابه کسب وکارتون رونق بیشتربده

    1. Romaran گفت:

      درود بر شما
      سپاس از توجهتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *